Dag 20 – Daar gaan we weer! (dinsdag 14 augustus)

14 augustus 2018 - Vancouver International Airport, Canada

Daar gaan we weer! Terug op het vliegveld waar we onze eerste stappen zetten op de Canadese grond. Vanochtend zijn we rond 9 uur richting Langeley gaan rijden. De spullen hadden we gisteravond al gepakt, dus het was vandaag een kwestie van de slide-outs inschuiven en het elektriciteit en water loskoppelen. En ook niet geheel onbelangrijk, onszelf weer even reisklaar maken. Voordat we ons vertrouwde huisje weer gingen inleveren, genoten we van onze laatste ontbijt in Canada. Dit natuurlijk bij een Tim Hortons. Femke, Tessa, Daan en papa sloten in geheel Canadese/Amerikaanse stijl af door in plaats van voor het ontbijtmenu te gaan, gewoon gelijk volle bak voor een Meal. Waarom ook niet!?

Na ons ontbijt reden we naar Travelland waar we de camper inleverden. Natuurlijk moest er natuurlijk eerst een vier persoonstaxi komen, voordat de door ons bestelde zes persoonstaxi kwam. Wat vertraging, maar gelukkig hadden we tijd zat.

Nu zitten we weer op het vliegveld en wachten we tot we kunnen boarden. Ons vliegtuig vertrekt rond 17:45 richting Amsterdam. Hier komen we als het goed is rond 12:00 Nederlandse tijd op woensdag weer aan.

Wij hebben een fantastische reis gehad met vele hoogtepunten! We willen jullie natuurlijk ook bedanken voor het lezen van onze blog. Erg leuk om te zien hoeveel mensen er met ons hebben meegeleefd. In het bijzonder natuurlijk oma, onze trouwste lezer 😉.

Wij gaan de tijd uitzitten en we zien jullie weer BACK IN HOLLAND! SEE YAA! :)